Mitől különleges tevékenység a bérszámfejtés, könyvelés vagy akár az adótanácsadás?
Egy könyvelő iroda szeged körzetében a legérzékenyebb terület, ahol (szinte) a legbizalmasabb információk és legtitkosabb adatok találhatók, az a bérszámfejtés. Munkavállalói létszám, javadalmazási és jutalmazási politika, munkajoggal kapcsolatos válaszok, kiküldetések, extra juttatás csomagok, szabadság nyilvántartásokkal is fogalakozik a könyvelés szeged. De itt tárolják a munkavállalók személyes dolgait, TB nyilvántartásait, munkaszerződéseit is. Ezért sok cég igyekszik saját berkeken belül tartani a bérszámfejtés tevékenységét.
Pedig a bérszámfejtés során alapvető, hogy a szolgáltatás során megismert információk, adatok a cég titoktartási szabályzatának betartásával személyes információk maradnak.
A bérszámfejtés kiszervezésével az erkölcsi, anyagi felelősség és a számfejtés összes kötelezettsége, adatszolgáltatása is átkerül a megbízott válalkozására, ahol a szakmai felelősségbiztosítás garantálja a korrekt működést.
Teljesen mindegy, hogy az ország mely részén tevékenykedik a cég, a kiszervezett bérszámfejtés Budapest területén lévő és vidéki székhelyű vállalkozások részére egyaránt elérhető tevékenység a bérszámfejtés.
És hogy mitől különleges tevékenység a bérszámfejtés Budapesti tevékenységünk?
Attól, hogy minden olyan tevékenységet levesz a cégvezetők, irodavezetők válláról, amely elvonja őket a vállalkozási tevékenységtől, a vállalkozás céljainak megvalósításától. Ezáltal a cég az erőforrásait hatékonyan tudja a tervek elérésére, így a versenyképesség növelésére szánni időt.
A területek átszervezésével és a felelősség kiszervezésével felszabaduló kapacitásokat új típusú, profitabilitást rejtő tevékenységekbe lehet forgatni.
A bérszámfejtés kiszervezése a cégük mentesül a munkáltatóval – bármilyen jellegű - jogviszonyban állók bér- és bérjellegű juttatásainak, egyéb jövedelmeivel kapcsolatos adó- és járulékfizetési kötelezettségeinek ügyintézésétől. Megszabadul az adó-bérszámfejtés összegzésétől a bérszámfejtés szegedi cégünknél.
5+1 indok, hogy miért jó kiszervezni a bérszámfejtés Budapesti könyvelő iroda felkeresésénél!
A bérszámfejtés szegedi cégünk megoldást talált arra, hogy magába foglalja a munkavállalók, valamint a munkáltatóval egyéb jogviszonyban állók bér- és bérjellegű juttatásaival, és egyéb jövedelmeivel kapcsolatos adó- és járulékfizetési kötelezettségeinek ügyintézését. Ez azt vonja magába,hogy a munkavállalói kifizetések, és a kapcsolódó teljesítendő pénzügyi kötelezettségek kiszámítását, az előírt nyilvántartások vezetését, és az adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésének előkészítését.
Jó dolog a bérszámfejtés kiszervezése?
Manapság férfi, vagy bérszámfejtő legyen a talpán, aki minden adatszolgáltatási és nyilvántartási kötelezettséget megfelelő csapat, vagy technikai háttér nélkül képes nyomon követni, ezért keresik az ügyfeleink a bérszámfejtés szegedi telephelyünket is egyre többen.
1. Mindenki a saját dolgában legyen professzionális, mi a könyvelésben vagyunk jók
Könyvelő irodaként a vállalkozással kapcsolatos ügymenet, a stratégia megalkotása és betartatása a dolgunk. Egész nem tehetjük meg napi/heti rendszerességgel informálódni a változó jogszabályokról, a megújuló nyomtatványokról és az egyéb aktuális szabályozásokról. Ez akkor is igaz, ha száz alkalmazott van a cégben, és akkor is, ha mindössze egy. Ezért szokták a könyvelést kiadni egy válalkozónak.
2. Hatékony munkafolyamat
Egy külsős könyvelő munkatárs átlagosan két-háromszáz munkavállaló adatait tudja kezelni, szemben a könyvelő iroda munkatársával, aki ennek a mennyiségnek két- háromszorosát is képes egymaga ellátni. Ennek oka a koncentrált munkafolyamat, valamint az átfogó, automatizált szoftverek használata így sokkal könnyebben lehet dolgozni és ezt meg is találja a könyvelés Budapesti irodánkban.
Egy jó könyvelő 7 jellemzője, főleg ha a könyvelő iroda szegedet keressne!
Azt senki nem vonja kétségbe, hogy egy vállalkozónak, vagy tulajdonosnak szüksége van könyvelőre. Mivel kevesen alkalmaznak erre a célra külön alkalmazottat, a legtöbb esetben adótanácsadást bíznak meg e szerep ellátásával. Két különböző könyvelő iroda Budapesten dolgozhat hasonló adótanácsadási árakkal, ezért összeszedtünk 7 olyan egyéb szempontot, amely nagyon fontos a jó könyvelő iroda kiválasztása folyamán:
1. Szerződéssel és számlával csinálják
Sokat elárulhat egy könyvelő iroda módszereiről, ha nem tartja fontosnak az ügyfelével megkötendő megbízási szerződést. Egy jó könyvelő iroda Budapesten is leszerződik partnerével, megbízási díjáról pedig minden esetben számlát ad.
2. Rendelkezik felelősségbiztosítással, mert azt mindig meg kell kérdezni
Egyre inkább elvárt, hogy legyen egy bérszámfejtőnek felelősségbiztosítása és anyagi felelősséget vállaljon az esetlegesen elkövetett, munkájából adódó hibákért, tévedésekért vagy mulasztásokért, ezeket a dolgokat inkább a könyvelő iroda Budapesti cégeknél találhatja meg.
3. Titoktartást íratunk alá
A könyvelés Budapesten vagy vidéken egyaránt egy roppant mód bizalmi dolog. Egy könyvelő iroda akkor jár el korrekt módon ügyfelével szemben, ha teljes körű titoktartást készít.
4. Kreatív, mert az a legfontosabb
Egy könyvelés Budapesti válalkozásnak mindig a társa kapcsolattartó érdekeit kell néznie és javaslatokat tennie, mellyel segíti a vállalkozás gördülékeny és költséghatékony működését. Ötleteivel segíti a cége költségeinek csökkentését törvényi kereteken belül és segít kihasználni a különböző kedvezményre jogosító lehetőségeket.
5. Precízség, mert az a legelső
A jó könyvelő iroda szegeden pontosan, hiba nélkül végzi a munkáját és soha egy percig sem lehet felületes. A legtöbb cégtulajdonos nem szívesen foglalkozik a számlákkal, pénzügyi bizonylatokkal, ezért a könyvelőnek kell kialakítania egy havi, rendszeres kontrollt, hogy minden szükséges dokumentum bekerüljön a könyvelési anyagba. Minden esetben hívja fel a figyelmet az esetleges hiányosságokra és tartsa be a határidőket, főleg ha még bészemfejtés kiszervezése is az ajánlatban van.
Az adótanácsadás szegedi kiszervezése gyakran a belső vállalati folyamatok korszerűsödésével is jár. Természetesen mindez az elektronikus bérlapoknak, vagy a szintén online zajló szabadság-nyilvántartásoknak. Az intézményi adatszolgáltatás és -továbbítás szintén elektronikus úton történik.
Az adótanácsadás budapesti cégünk arra szakosodott, hogy a cég aktuális információkkal tartja számon az érvényes törvényekről, jogszabályokról és egyéb, vonatkozó előírásokról. Az ezzel foglalkozó könyvelők minden változást nyomon követnek, és informálják a megbízókat, hogy azok időben tudjanak megfelelő pénzügyi terveket kovácsolni.
A jogszabályok ismerete a munkaügyi ellenőrzések során bírságoktól óvja meg a cégeket, emellett megtakarítást eredményező megoldások kihasználásához segítheti a cégeket az adótanácsadás Budapesti telephelyünkön.
Az adótanácsadás szegedi cégek a legkorszerűbb ügyviteli rendszereket alkalmazzák,, ezzel biztosítva a minőségi ügyviteli hátteret, amely a naprakész, online adatok elérése mellett költséghatékonyságot is garantál. Ha adótanácsadás Budapestet vagy akár adótanácsadás Szegedet szeretne találni bátran hívjon minket mind a 2 településen bátran segítünk önnek